A köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény 41./A §-a (9) bekezdésében foglalt felhatalmazás alapján
Szerencs Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a 98/2011. (V. 26.) Öt. határozatával a Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeinél
- 2011. július 18-tól augusztus 21-ig, valamint
- 2011. december 23-tól 2012. január 6-ig terjedő időszak munkanapjaira igazgatási szünetet rendelt el.
A jelzett időszakokban a Polgármesteri Hivatal csökkentett létszámmal, ügyeleti rendszerben látja el feladatait. Az igazgatási szünet az Okmányiroda ügyintézését és az anyakönyvi feladatok ellátását nem érinti.
További információkért kérjük, hívja a 47/565-200 központi telefonszámunkat.
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.